Hoop dingen geregeld - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van lindadekiefte - WaarBenJij.nu Hoop dingen geregeld - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van lindadekiefte - WaarBenJij.nu

Hoop dingen geregeld

Door: Linda

09 Mei 2008 | Nederland, Cuijk

Gisteren was dan eindelijk de dag dat ik wat meer heb kunnen regelen. Het begon eerst met een bezoekje aan het reisbureau. Ik dacht, laat ik eens even meer informatie inwinnen over een vliegticket. Hupsakee...meteen een optie genomen op een ticket voor vertrek op 16 augustus. En...ik heb de knoop al doorgehakt, ik ga morgen het ticket definitief boeken.

Na het boeken van het ticket kwam het opnieuw aanvragen van een creditcard. Samen met mijn vader naar de bank geweest en nu is het afwachten tot de creditcard in de bus gaat vallen.

Toen we thuis kwamen, moest er nog een afspraak gepland worden voor het aanvragen van mijn visum. Eerst de ambassade gebeld in Amsterdam. Eerst het creditcardnummer doorgeven en na het betalen van een 'fee', stond de wereld voor me open. Wat zijn ze dan in een keer behulpzaam. Zo heb ik nu een afspraak staan op maandag 23 juni!!! Joepie, dan krijg ik te horen of het allemaal doorgaat.

Mijn ticket is geboekt, ik vertrek op zaterdag 16 augustus richting Amerika!

Tot zover weer deze update. Ik hou jullie op de hoogte!!!

• 09 Mei 2008 - 13:22

Chantal Verbiesen:

Hoi Linda!!!

Leuk zeg dat het balletje nu langzamerhand begint te rollen. Lijkt me echt heel erg spannend allemaal maar tegelijk heel erg leuk. Hou ons op de hoogte ;-)

Liefs Chantal

• 09 Mei 2008 - 19:01

Priska:

Whieeee, nu die ticket definitief vast staat kun je echt niet meer terug...:(:( Maar wel super stoer voor jou!!

Kuss Pris

• 13 Mei 2008 - 08:59

Ingeborg:

Weet je je verterkdatum al?

• 13 Mei 2008 - 09:04

Linda:

Even reactie op mijn eigen verhaal!! Ik heb mijn vliegticket geboekt en de definitieve vertrekdatum is zaterdag 16 augustus!! Dat schiet al aardig op, ik heb er zin in.

• 14 Mei 2008 - 11:15

Ellen :

Hey Lin,

Super meis!!
    Ben zo jaloers!! Durf zoiets niet hoor!
    Weet je ook al wanneer je terug komt :)

xxx

• 22 Mei 2008 - 07:44

Myrthe:

Haa Linda,

Hoop geregel voordat je kunt vertrekken, he? Maare wordt vast en zeker kei mooi daar. Geniet er lekker van.
    En laat in februari (sohee, dat klinkt nog wijd weg!) al die spannende verhalen maar eens horen.

Groetjes Myrthe