Welcome to University of Wilmington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van lindadekiefte - WaarBenJij.nu Welcome to University of Wilmington - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van lindadekiefte - WaarBenJij.nu

Welcome to University of Wilmington

Door: Linda

03 April 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dit is de titel die bovenaan het mailtje stond die ik van een mevrouw van de studentenregistratie. Mijn papieren (alle 10 of zo) waren aangekomen en op basis daarvan ben ik dan eindelijk officieel aangenomen op de universiteit van Wilmington. Nu kan het avontuur echt gaan beginnen en ik heb er echt super veel zin in.

Ik ga nu druk bezig zijn met het regelen van mijn vliegticket, verblijfplaats, paspoort, visum enzovoorts. Ik zal er mijn handen aan vol hebben. Eerst nog even de formulieren uit Amerika afwachten en dan weer vrolijk verder regelen. Een volgende update volgt snel.

• 07 April 2008 - 19:17

Ingeborg:

Hoi linda, super!!!!!!!

ook een kei leuke site. Ben benieuwd wanneer je de exacte datum weet. Zal er ook regelmatig op kijken. Nu zul je je handen wel vol hebben met alles regelen

Maak er in iedergeval een kei leuke tijd van. En als je daar bent en ons een klein beetje mist dan heb je deze site nog. En als het je daar zo goed bevalt dat je niet meer terug wilt komen maak dan je borst maar nat want dan komen we met z'n alle op visite. En als we dan allemaal daar zijn wordt jij zo gek van ons dat je gewoon weer terug naar Nederland vlucht

kus

• 10 April 2008 - 21:22

Rachelle:

hee lindaa!

oelalaa.. het komt steeds dichterbij, spannend ;)
    je hebt er natuurlijk al heel veel zin in. des te spannender 't is!

kuss!

• 14 April 2008 - 10:39

Loezjuh:

hey meissie,

lekker!!!!!!zag net op je hyves dat ik deze site ff moest checkuh haha dus ik d8 dat doen we ff, maarre krijg je bij jou geen mail als jij er iets op zet,want dat is bij ilse wel, als zij en verhaaltje erop zet dan krijgen wij allemaal een mail,)dan hoef je niet steeds te kijken;))

love you honey buney, kuz van mij(K)

• 15 April 2008 - 10:46

Ingeborg:

Hoi Lin,
    kheb nog een suggestie voor jou. Je kunt op www.mijnalbum.nl gratis fotos zetten. Als je dan je mail adres en inlogcode aan je vrienden in intimie geeft kan iedereen de fotos zien en hoef je van je arme studenten budget geen extra fotoruimte te kopen

gr Ingetje

• 19 April 2008 - 18:14

Diny:

He Lin,
    Hartstikke tof meid dat je naar Amerika gaat.Deze site ziet er helemaal geweldig uit.Maar dat is jou ook wel toevertrouwd.
    Hoop dat je daar een fijne tijd tegemoet gaat, maar voor die tijd spreken we je nog wel. Zal wel een keer vaker bij je moeder op de koffie gaan, daar ze dan niemand meer thuis heeft, en dan kan ik haar een beetje vervelen haha.
    Heel veel groetjes uit Haps. xx