Eerste formulieren ingeleverd! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van lindadekiefte - WaarBenJij.nu Eerste formulieren ingeleverd! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van lindadekiefte - WaarBenJij.nu

Eerste formulieren ingeleverd!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2008 | Nederland, Cuijk

Eindelijk is het mij gelukt om alle papieren in te vullen, te laten ondertekenen en in te leveren. Gisteren was het zover, ik heb alles officieel ingediend en er is geen weg meer terug.

Over ongeveer 5 maanden stap ik in het vliegtuig naar Wilmington, North Carolina. Voor het echter zover is, zal ik nog een hoop dingen moeten gaan regelen als creditcard, visa, vliegticket (ook niet geheel onbelangrijk) en veel meer. Eerst maar eens de reactie van de school afwachten en dan zien we wel verder.

Ik houd iedereen op de hoogte!

  • 20 Maart 2008 - 10:34

    Chantal Verbiesen:

    Hoi meisje!!! Wat lees ik nu?? Ga je naar North Carolina?? Wat gaaf!!! Voor school? Ik schrijf nu je eerste reactie!! Wat een eer hahahahaha! Ik ga je zeker volgen... Ik wens je alvast een super reis toe... en meisje... pas je wel een beetje (heel goed) op jezelf?

    Dikke kus Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Cuijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

Vacation adventures

16 Februari 2009

And there she goes again

08 December 2008

My last week here!!!

18 November 2008

Ow no...winter is here!!!

05 November 2008

Party, Halloween and ow my god...it's already 5-11

Actief sinds 29 Feb. 2008
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 14526

Voorgaande reizen:

25 Februari 2009 - 04 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: