Eerste formulieren ingeleverd! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van lindadekiefte - WaarBenJij.nu Eerste formulieren ingeleverd! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van lindadekiefte - WaarBenJij.nu

Eerste formulieren ingeleverd!

Door: Linda

07 Maart 2008 | Nederland, Cuijk

Eindelijk is het mij gelukt om alle papieren in te vullen, te laten ondertekenen en in te leveren. Gisteren was het zover, ik heb alles officieel ingediend en er is geen weg meer terug.

Over ongeveer 5 maanden stap ik in het vliegtuig naar Wilmington, North Carolina. Voor het echter zover is, zal ik nog een hoop dingen moeten gaan regelen als creditcard, visa, vliegticket (ook niet geheel onbelangrijk) en veel meer. Eerst maar eens de reactie van de school afwachten en dan zien we wel verder.

Ik houd iedereen op de hoogte!

• 20 Maart 2008 - 10:34

Chantal Verbiesen:

Hoi meisje!!! Wat lees ik nu?? Ga je naar North Carolina?? Wat gaaf!!! Voor school? Ik schrijf nu je eerste reactie!! Wat een eer hahahahaha! Ik ga je zeker volgen... Ik wens je alvast een super reis toe... en meisje... pas je wel een beetje (heel goed) op jezelf?

Dikke kus Chantal