Party, Halloween and ow my god...it's already 5-11 - Reisverslag uit Wilmington, Verenigde Staten van lindadekiefte - WaarBenJij.nu Party, Halloween and ow my god...it's already 5-11 - Reisverslag uit Wilmington, Verenigde Staten van lindadekiefte - WaarBenJij.nu

Party, Halloween and ow my god...it's already 5-11

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg

05 November 2008 | Verenigde Staten, Wilmington

Omdat deze fijne website het niet toelaat om mijn volledige titel van dit bericht te plaatsen, doe ik het maar zo:
Birthday, Halloween and ow my god...it's already November

Ongelofelijk hoe snel de tijd kan gaan. Nog maar 6 weken en dan gaat deze meid alweer richting het koude kikkerlandje. Geloof het of niet, het is hier nog steeds (hou je vast)....tromgeroffel.....18-20 graden. Zulke temperaturen zullen wij nooit in ons koude kikkerlandje krijgen, dus daar maar eens even flink van genieten.

Voor de verandering heb ik van de week maar weer eens een drukke week gehad. Tja voor de afwisseling hoef je het niet te doen hier. Zondags flink hard studeren, want Linda moest 'Mediator' zijn in een van haar lessen. Dat houdt in dat je voor de klas mag gaan zitten (punt 1 waar ik al niet zo blij mee was) en een conflict mag gaan oplossen (punt 2 waar ik al zo ontzettend mee werd verblijd). Je verteld eerst een verhaaltje over wat de inhoud is van de 'mediation' en begint dan met vragen stellen. Aan de hand van wat de rollenspelers vertellen, moet je meer vragen gaan stellen. Natuurlijk weet Linda dat weer eens goed te doen....ahum....want ze klapte dicht. Ja hoor, zit je daar voor de hele klas en wil je goed je best doen...klap je gewoon dicht. Gelukkig was daar dan 'superteacher', die mij weer op de goede weg wist te krijgen. Na tien (ontzettend) lange minuten was ik dan klaar en ik kon ik weer plaats nemen in mijn 'ow zo fijne en vertrouwde, veilige' plekje in de klas. Jasje uit, instappers uit, slippers aan en ik was in mijn 'comfort zone'. Al met al toch best geslaagd, want ik had 86% gekregen. Niet slecht!! En dat allemaal op de verjaardag van mijn lieve grote broer.

Dinsdag kon ik genieten van mijn laatste dag van vrijheid. Lesje hier volgen en een lesje daar en de dag was alweer voorbij. De woensdag liet haar gezicht zien en ow wat maakte mij dat blij. Nou ja, beetje dan. Halloween gestress, verjaardag regelen en ow nee....niet de drank vergeten natuurlijk. Ik werd helemaal dol van alle dingen. Na de woensdagmiddag lessen sprong ik in de auto bij een van de meiden die ik had leren kennen (woont in een appartement 'off campus' en dus party central). Samen met Carina en Clemence gingen we flink boodschappen doen. Ballonnen, slingers, taart en drinken. Wat willen we nog meer. Met 6 opgeblazen ballonnen weer in de auto, wat een mooi gezicht was dat. Eenmaal terug in het appartement begonnen we met het versieren. Natuurlijk willen we wel dat het er goed uitziet, dus flink ons best doen. We hadden nog eens 20 andere ballonnen meegenomen, die we zelf op moesten blazen. Erg leuk, maar mijn hoofd vond dat niet zo leuk. Opeens werd ik toch erg licht in dat donkere kamertje. Gelukkig zat ik op de bank, dus vallen kon ik niet echt.
Het feest was een geweldig succes, de jarige job was er erg blij mee en de rest van ons ook toen er genoeg drank was. Aangeschoten zijn op een woensdagavond.....niet zo'n succes. Zeker niet als je de dag erna om 9.30 naar de les moet. Maar haha.....ik ben echt wel goed......en heb dus gewoon lekker door de les heen geslapen.'Way to tired' en ik dacht bij mezelf 'This is so not happening'.

Gedurende de rest van de dag was het van verjaardagstress weer terug gegaan naar Halloweenstress. Whhaaaa....ik moest nog steeds mijn outfit perfect maken, maar dat betekende nog een ritje naar Target. Ik moest en zou een zwarte rok kopen, want ik zou 'masquerade' worden (oftewel gewoon zwarte kleren, masker en klaar is kees). Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. De avond brak aan en wat te doen??? Nou, dat is heel makkelijk natuurlijk. UITGAAAAAAANNNNN. Tussendoor nog even wezen 'trick-or-treat'en (wat overigens mijn idee was) Daarna met zijn vijven sprongen we in de taxi en op naar de club. Eenmaal daar was het toch niet zo druk als we hadden gedacht. Daarnaast was het toch wel zo leuk om alle meiden lekker in sletterige kleren te zien. De een nog erger dan de ander. Ik bedoel waarom nog de moeite om nog iets aan te trekken. Waarom niet gewoon in je bikini rondlopen, geeft hetzelfde effect. Maar goed, de jongens in de club schenen het nogal prettig te vinden aangezien hun tongen inmiddels op hun schoenen lagen. Afijn, we hadden een super leuke avond gehad en we konden ons klaar maken voor de vrijdag: HALLOWEEN. Of zoals pap zou zeggen: Hallo Ween. Erg grappig 'I know'.

Gelukkig op deze allerfijnste dag geen lessen....whoehoe!!! Lekker uitslapen en luieren de hele dag, want ik hoefde absoluut niks te doen. Ik kon gewoon lekker genieten van mijn vrijheid. Het is tenslotte toch de 'Land of the free'. Ook 'home of the brave', maar zo 'brave' ben ik helaas niet. Ach, beter iets dan niets. Tegen de avond konden we ons weer klaar gaan maken, maar in plaats van vertrek om 23.30 naar de club....gingen we nu al om 9.30. Wat een krankzinnige tijden. Toen we met zijn alle bij de club kwamen, was er dan ook geen poep te doen. We moesten zelfs wachten om naar de zalen boven te gaan. Uiteindelijk werd het toch een leuke avond met veel mensen die verkleed waren. Ze hadden me nog gewaarschuwd dat het met Halloween erg gek en druk kan worden. Dus ik me helemaal voorbereid op een 'dinsdag van de carnaval', kom ik daar...is er geen 'piep' te doen. What are they talking about? Wat verstaan zij onder druk??? Kom maar eens naar Cuijk op de dinsdag van carnaval, das pas druk. Maar ik vond het natuurlijk niet zo erg, want gelukkig kon ik nu wel mensen terug vinden. Het was alleen een beetje warm en daar kan Linda nog steeds niet zo goed tegen. Maar lang leve de waaier die bij mijn kostuum hoorde, kon ik mij af en toe wat frisse (of nou ja, lekkere dranklucht) in het gezicht waaien. Om 2.00 uur was het feest dan toch echt afgelopen en besloten we om een stuk pizza te eten. Haha...goed idee, net zoals de rest van de stad. Knetterdruk was het, dus wij naar een andere pizzatent. Gesloten!!! Dat geloof je toch niet. Nou ja, dan maar een taxi zoeken. En toen wist ik waar ze het over hadden. Wat een gekte en drukte. Geen taxi te bereiken, dus maar proberen er een te pakken te krijgen die voorbij kwam rijden. Daar kwam er een: vol, de volgende: vol en de taxi daarna...ja je raadt het al: vol. Misschien iets verderop en daar proberen. Goed idee dacht ik, alleen stonden we daar een half uur in de kou omdat er gewoon geen taxi voorbij kwam. Pfff.....inmiddels begon ik toch wel lichtelijk te bevriezen, want het was namelijk zo'n 4 graden en natuurlijk had ik geen jas bij. Eindelijk vonden we dan toch een taxi. Aanhouden die handel en erin springen. Helaas konden we geen tweede taxi bereiken, dus hup met zijn twaalven in een taxi voor 6 personen. Het was een prachtig gezicht. Denk aan een cartoon waar teveel mensen ergens in zitten gepropt, zodat hun gezichten tegen de ruiten drukken. Nou, zo zag onze taxi er ongeveer uit. Het was echt te grappig voor woorden, maar het was een goede afsluiter voor de avond. Halloween was helaas voorbij.

Eindelijk was het weekend en kon het echte rusten beginnen. Lekker op het bed zitten en gamen, ja mensen...Linda is aan het gamen geslagen. You gotta love Marioparty....of niet Loes????? Ik heb tot nu toe twee keer gewonnen en dat doet mij natuurlijk erg veel plezier....haha. Ik heb dan ook wel gewonnen van twee jongens, dus een klein feestje mag dan wel gevierd worden. Zondag was de dag voor het studeren en dat heb ik dan ook maar eens goed gedaan. Had namelijk dinsdag een toets, dus die informatie moest ik maar eens op mijn harde schijf opslaan. Het ging aardig goed, maar zeker ben ik er nog niet echt van. Het zal wel goed zijn.

Ow en mensen!!!! OBAMA wordt de nieuwe president. Hier op de campus niet echt groots gevierd of zo...maar op tv was Times Square te zien en daar waren ze toch echt wel een feestje aan het bouwen. We zullen zien wat hij te brengen heeft vanaf januari.

On that note!!! I'm saying howdy folks en see you next story!!!

Foto's online: http://www.mijnalbum.nl/Album=LC4CG6RH

  • 05 November 2008 - 17:34

    Diny:

    Hee Lin,
    Het gaat nog steeds supergoed met jou lees ik wel. Het zuipen nog steeds niet verleerd hihi.Als je thuis bent kom ik beslist een bakkie doen.
    Nog heel veel succes met je studie en tot snel. Dikke kus

  • 05 November 2008 - 18:44

    Lisanne:

    Hej Linda!
    Klinkt weer goed allemaal! De tijd gaat echt snel voorbij joh! Over 1,5 maand vlieg je gewoon alweer naar Nederland toe!
    Dus geniet er nog maar ff goed van!
    Bij t Kraayennest gaat t trw nog steeds z'n gangetje. De lekkere chocolaatjes, speculaas en marsepein liggen er allemaal weer! En ja, ik moet toch weten wat we verkopen he ;) Hehe. Verder is Sandra nog steeds ziek. Hopen dat ze binnenkort weer kan gaan werken, maar dat is ff afwachten.
    Nou ik hou je op de hoogte!
    Geniet ervan he!

    Liefs xxx

  • 06 November 2008 - 14:43

    Ezra:

    heey meissie! ben blij dat je het nog steeds naar je zin hebt en dat het nog steeds goed gaat!
    succes nog en spreek je snel!
    liefs

  • 08 November 2008 - 19:36

    The One And Not So L:

    hey meissie gaat goed met je,bericht net weer gelezen,een echte stuut en een echte zuiperd,kei goede combi,idd nog maar een paar weekjes en dan kom je alweer thuis.time flies when jou,r having fun en dat heb je volgens mij ook(moet ook)wacht weer vol spanning op je volgende bericht,maak het goed and enjoy the good life in the states with obama

  • 12 November 2008 - 17:19

    Loezjuh:

    hey lieverd,

    jaaaaaaaaaaaa we gaan zeker mariopartyen als je trug bent!!!nog 12 nachiez en dan finally naar the states!!!!!oh heb zoveel zin om je te zien he sgattie eindelijk bijkletsen!!!oh en by the way...hij lijkt echt op jim carrey hahahaha kuzzie(K)

  • 16 November 2008 - 12:25

    Yvonne:

    Hoi Linda, hoe gaat het daar, ja het heeft eventjes geduurd voordat ik wist hoe ik op de site kwam maar het is er dan toch van gekomen. Je komt alweer bijna naar huis. Ik heb al van je ouders gehoord dat je het daar reuze naar je zin hebt en best langer zou willen blijven. Maar dat ging niet door. Nou tot gauw maar weer bij het kraayennest en geniet nog van de laatste weken daar.
    Groetjes Yvonne

  • 16 November 2008 - 20:31

    Aunty Truuske:

    hey is wel erg stil aan het front,druk met studeren natuurlijk and the boys ha ha,zit wel met smart te wachten op een uitgebreid bericht van jou,hier is alles onder kontrole,zelfs de poezen vinden mij lief(op 1 na dan)is wederzijds! je kunt het ook niet iedereen naar de zin maken natuurlijk,nog een paar weekjes en dan ben je alweer terug in ons koude kikkerlandje,maar sinterklaas is jou voor,ben zeer benieuwd wat ik in mijn schoentje ga vinden(zal wel niet veel zijn met maat 38)maar wacht vol spanning af.natuurlijk ook op bericht van jouw nieuwe spannende avonturen!!!!!groetjes en liefs uut kuuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wilmington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2009

Vacation adventures

16 Februari 2009

And there she goes again

08 December 2008

My last week here!!!

18 November 2008

Ow no...winter is here!!!

05 November 2008

Party, Halloween and ow my god...it's already 5-11

Actief sinds 29 Feb. 2008
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 14355

Voorgaande reizen:

25 Februari 2009 - 04 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: