Nog maar 2 weken! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van lindadekiefte - WaarBenJij.nu Nog maar 2 weken! - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van lindadekiefte - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 weken!

Door: Linda

31 Juli 2008 | Nederland, Cuijk

Over 2 weken is het dan zover en het begint allemaal spannend te worden. Maaarrrr...nog steeds geen kriebels in de buik, alle nagels zitten er nog aan en mijn stressniveau is nog steeds op een erg laag pitje. Dat zal allemaal wel veranderen zodra ik zaterdagmorgen 16 augustus op het vliegveld van Düsseldorf sta. Tranen zullen rijkelijk gaan vloeien en de tissues zullen niet aan te slepen zijn.

Zover is het nog niet, want ik mag nog twee weekjes genieten van dit heerlijk hollandse plakklimaat. Alle zaken met de school in de VS zijn al geregeld, dus daar hoef ik mij geen zorgen meer om te maken. Het is nu alleen nog belangrijk dat ik mijn spullen ga inpakken, op tijd mijn gezicht laat zien op het vliegveld, het vliegtuig ook daadwerkelijk inga en vervolgens me te pletter vervelen in het vliegtuig...zo'n 15 uur. Jaja, je moet er iets voor over hebben, maar lang leve de films die ze (hopelijk) laten zien. Als het goed is kom ik om 16.30 lokale tijd aan, of liever gezegd 4.30 pm.

Wie interesse heeft in het zien van mijn school, dan kan ik je verwijzen naar de volgende website: http://www.uncw.edu

Tot het volgende bericht vanuit the States!

• 01 Augustus 2008 - 05:50

Loezjuh:

hey meissie, ow als ik dit lees krijg ik echt tranen in mijn ogen weet je dat...hahaha dat word nog wat hoor moppie!
    maar dit word het grote avontuur in je leven meid, dus dubbel en cwras van genieten!!

love you x

• 01 Augustus 2008 - 11:06

Ellen:

Hey Lin,

Gaaf hoor...en spannend!!
    Je moet ons daar wel veel op de hoogte houden! Je gaat het geweldig krijgen terwijl wij in het saaie Nederland zitten!

KUS Ellen

• 14 Augustus 2008 - 14:16

Tjèri:

Hey Linda,
    Heel veel plezier in de verenigde staten van de USA! Niet al je aandacht op de American boys richten hè.
    Groetjes van ons

• 16 Augustus 2008 - 16:23

Barbera En Piet:

Hoi lieverd,
    Als je dit leest heb je de reis erop zitten. We zijn apetrots op je en hebben al zin om naar je toe te komen. Maak er iets moois van en tot gauw. Liefs en een dikke kus van ons.

• 17 Augustus 2008 - 15:09

Truus The Lonely One:

hooooooi linda heb al gehoord dat je goed bent aangekomen,nu eerst de jetlag overwinnen en dan kan het avontuur beginnen!!!!heel veel succes and lots of fun

• 17 Augustus 2008 - 17:37

Marijke En Theo:

Hallo Linda,jij bent nu aan de andere kant van de grote plas.Het grote werk kan beginnen.En met berichtjes van deze kant,houden we een hechte band.Ik hou me bij mijn bananen en voor jou veel LIEFS en de groeten aan de Amerikanen.

• 19 Augustus 2008 - 07:10

BB:

He scheetje, alles goed daar? Ons weekend in Liessel zit er weer op en ben ff lekker van vakantie aant genieten. Hoest weer daar want hier is het mooi naadje!! We wachten allemaal op je volgende bericht, dikke kus van ons